marți, 12 octombrie 2010

Modele de cizme





Pentru ca s-a cam dus vara si incet incet vine frigul, am decis sa postez cateva modele de cizme sau botine pentru fete. Probabil ca multe dintre voi ati inceput deja sa dati o raita prin magazine in cautarea unei perechi de cizme confortabile si dragute pentru iarna. In cazul in care ati ramas dezamagite de exemplarele gasite, va sugerez sa va petreceti cateva minute din timpul vostru ca sa va uitati pe pozele cu cizme pe care le-am selectat special pentru voi!

Poate veti gasi ceva dragut care sa va placa dintre toate aceste modele de cizme, iar daca nu, macar va veti face o idee in legatura cu ce anume asteptati de la un produs.

Eu am ales ce mi s-a parut mie mai dragut, sper ca gusturile sa corespunda cat de cat. Astept si niste pareri in legatura cu aceste imagini cu cizmulite. Apasati pe "Mai Departe" pentru a putea vizualiza mai multe modele de botine pentru iarna !

Cateva modele de cizme lungi mai florale puteti observa putin mai jos:
Mai multe culori, diferite modele!

Modele mult mai colorate:
Modele de cizme piele intoarsa :
Cizme de iarna tricotate - Modele pentru femei, culoare alba







Articole similare:




3 comentarii: