sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Mesaje Craciun Fericit - Urari de Craciun

Postat in: , , , ,



Mesaje Craciun Fericit - Urari de Craciun pentru tine si prietenii tai! Trimite-le mesaje cu Craciun Fericit prietenilor ! Nu stii ce urare de Craciun sa folosesti? Iti punem noi la dispozitie Texte de Craciun, tu doar trimite-le !

Cele mai frumoase Mesaje cu urari de Craciun Fericit le gasesti doar aici! Alege mesajul de Craciun care iti place ! Lista cu urari pentru Craciun se afla mai jos:

  • Cu ocazia Sarbatorilor de Iarna, am decis sa-ti trimit un mesaj in care sa-ti urez Craciun Fericit si sa ai parte de tot ce-ti doresti!
  • Cu toate ca-i frig afara si mi-au cam inghetat degetele, iti scriu acest mesaj sa-ti transmit Craciun Fericit! Sa nu uiti: Fii cuminte ca altfel nu vine mosul. Cand bem si noi un vin cald ?
  • Fie ca Sfintele Sarbatori de Craciun sa iti aduca in multa lumina in suflet, bucurie si dragostea celorlalti! Craciun Fericit si tie si mie si tuturor !
  • Sub cetina din brad, in casa
    Un dar, o mica bucurie.
    Si chiar de nu va fi sa fie,
    Nu te intrista,
    Primeste aceste ganduri,
    Ca dar din partea mea!
Pentru mai multe Mesaje Craciun Fericit - Urari de Craciun, apasa pe Mai departe.
  • A venit Craciunul!! Zambeste, viseaza, pune-ti o mie de dorinte si vibreaza de fericire! E vremea sa credem in magia zilelor Sarbatorilor de Iarna! La cati mai multi fulgi de nea, si fiecare fulg sa fie o dorinta-mplinita!
  • Imi doresc ca pentru tine Mos Craciun sa existe cu adevarat!
  • Am facut pana la sanie, renii au murit de frig, eu mi-am rupt piciorul cand am ramas intepenit in horn, mi-am ars pantalonii care ma strangeau oricum prea tare cu focul din semineu, spiridusii-s pe traseu anu` asta, cadou nema. Semnat Mos Craciun!
  • Sa ai parte de un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si sa fii iubit! Bucura-te de aceste Sarbatori de Iarna minunate! Zambeste si nu uita in ultimul rand sa visezi!
  • Stiu ca e putin cam tarziu sa iti spun acum. Imi pare rau ca am ezitat, dar nu stiam cum anume sa-ti spun asta. Probabil ca te vei supara pe mine si nu vei putea sa ma ierti dar chiar trebuie sa-ti spun ceva.. MOS CRACIUN NU EXISTA!
Pentru cei care au imaginatie mai bogata decat a mea si mai stiu si alte sms de Craciun, va rog sa le postati! Sms -urile cu urari de Craciun sunt cele mai frumoase, asa ca faceti si voi un lucru bun. Macar de Craciun!

Craciun Fericit tuturor!







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu