luni, 4 octombrie 2010

Filme horror pentru Halloween - Top filme de groaza




Filme horror pentru Halloween - Top filme de groaza

Pentru ca se apropie Halloween-ul, trebuie sa sarbatorim aceasta ocazie cu niste filme horror pentru Halloween. In restul timpului ne uitam la comedii romantice sau filme de groaza deja expirate, incat macar o data pe an sa vedem si noi un film horror de calitate.

Un film ingrozitor de bun este un film care nu este previzibil, adica sa nu stii ceea ce se va intampla in continuare. Astfel, am facut o lista cu cateva filme, putem s-o numim un "Top al filmelor de groaza special pentru Halloween" in care am trecut fiecare film de groaza care a meritat vazut.

Mini top filme de groaza de Halloween:

1. The Silence of the Lambs
2. The Exorcist
3. 28 Weeks Later
4. Saw 3
5. Pumpkinhead 4: Blood Feud
6. The Return of the living dead
7. Paranormal activities
8. The Others
9. Wrong Turn
10. The Grudge
11. The Reborn
12. House of 1000 Corpses


Initial vroiam sa ma opresc la 10 filme de groaza interesante, dar intre timp mi-am mai adus aminte de inca 2 asa ca in final am ramas cu top 12 filme de groaza. Sunt si filme horror noi prin aceasta lista cat si unele mai vechi pe care probabil ati avut ocazia sa le vedeti. Sunt curioasa ce parere aveti de ele, daca v-au placut si daca credeti ca merita vazute sau sunt o pieredere inutila de timp ?







Articole similare:




0 comments:

Trimiteți un comentariu