vineri, 8 octombrie 2010

Mouse pentru counter-strike - Top 5 Mouseuri cs




Mouse pentru counter-strike - Top 5 Mouseuri cs

Pentru jucatorii PRO de counter-strike, orice fel de mouse nu mai este inadeajuns. Astfel, dupa ce m-am informat cat de cat, am decis sa fac un post legat de Mouseuri pentru cs. Sunt curioasa ce pareri aveti, ce mouse pentru counterstrike folositi, daca sunteti multumiti de produs sau regretati ca ati dat banii pe el, etc.

Deoarece exista o gramada de mouseuri pentru counter-strike, am decis sa fac un top 5 mouse pentru cs, ca sa reducem palavrageala inutila. Sunt mai scumpe decat un mouse obisnuit, dar se spune ca sunt si mai de durata si isi merita banii. Oare este adevarat? Un mouse de cs rezista intr-adevar 4-5-6 ani de uz continuu sau este doar un pretext pentru a spori vanzarile ?


Top 5 mouseuri de cs:
1. Logitech MX 518
2. Microsoft intelli 3.0
3. Razer Death Ader
4. Logitech G5
5. Intelli 1.1

Depinde foarte mult si de preferintele voastre. Un mouse de cs, oricat de bun ar fi, iti este potrivit daca iti este comod. Eu personal nu detin niciun fel de mouse "super mega extra bun", ci unul obisnuit achizitionat de la magazin cu nici 30 de lei. Depinde si pentru ce il folosesti, pentru scrisul pe un blog, imi ajunge si un prapadit de soricel.







Articole similare:




2 comentarii: